pátek 14. srpna 2015

Milva - podezřele zázračná

Také vám vyskakuje na Facebooku reklama na šampony Milva, po které vám vlasy vyrostou 3 cm za měsíc, zarostou kouty, přestanou padat vlasy a porostou nové?


Hledala jsem na různých fórech a blozích a všude si šampony pochvalují, nikde jsem nečetla negativní postřehy. Sama si nechávám kadeře dorůstat a čeká mě rok čekání, než budou k pasu. Milva působí jako dobrá alternativa, přesto mi přijde dost podezřelá. Centimetry za měsíc je přece jen trochu nepřirozené. Nehledě na to, že vám ostatní vlasy přestanou skoro padat... Přijde mi to možné, ale ze zdravotního hlediska dosti riskantní. 

Jak to tedy je?


Moje řešení

Hodně uživatelek fór se ptá na složení, které nemají. Na webových stránkách není. Proto jsem do firmy napsala a poprosila je o složení. Toto složení odešlu toxikoložce z VŠCHT a biochemičce z Přf UK, které osobně znám. Zajímá mě, co mi k tomu poví... Takže čekejte rozřešení situace, snad mi dotyční odpoví co nejdřív:-).

Máte s Milvou samy zkušenosti?

39 komentářů:

  1. Mě to taky zajímá. Já používala šampon - otřes, měla jsem po něm děsně hrubé vlasy. A vodička? To ani nevím, nějaké účinky jsem neviděla. To složení mi je totálně záhadnou, já si kosmetiku vyrábím sama a taky mě zajímá, co do tohohle Bulhaři nacpali :-D

    www.dollwithcoffee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže jsi ty přípravdy používala? No zajímavé. Ono jde totiž taky o to, že v různých zemích mají různou legislativu, co škodlivého můžou do přípravků přidat. Do ČR by se samozřejmě nemělo dostat nic, co našim zákonům nepodléhá - ale všichni víme, že se to občas taky stane. Také mi přijde zvláštní, že by na to přišli jen v Bulharsku a nikde jinde, např. v dražších kosmetických firmách, kde mají jistě spoustu špičkových chemiků...

      Vymazat
  2. Znacku nepoznam, ale osobne si myslim, ze zlozenie neposlu. Pokial nie je uvedene na vyrobku alebo web stranke tak asi maju nejaky dovod preco ho taja. Pokial viem zo zakona maju znacky povinnost uvadzat zlozenie vyrobkov ale aj tak to niektore nerobia. Kazdopadne sledujem Tvoj blog a som zvedava co vypatras.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složení mi poslali:-) Prý ho na stránky brzo přidají. Zatím jsem v něm nenašla moc nic jiného, než mají jiné přípravky na vlasy kromě toho chinonu, který právě podporuje růst vlasů. Tak už posílám odbornicím na chemii:-)

      Vymazat
    2. Co to tu pisete za bludy, ze zakona je povinnost mit slozeni na obalu vyrobku, o webu to neplati, proto to nekteri nedelaji - nemusi! Prvni si o tom neco zjistete, btw. studuju pravo... Ostatni to asi delaji jen proto, ze je s tim porad nekdo otravuje :))

      Vymazat
    3. Sara: super, ze Ti zlozenie zaslali
      Trina: To co som napisala ja, neprotireci tomu, co si napisala Ty. Bud teda obe piseme bludy, alebo obe piseme pravdu, ale kedze studujes pravo, tak to urcite vies :-)

      Vymazat
  3. Jsem zvědavá, jak to dopadne, protože, tři centimetry během měsíce? Ne, že bych nechtěla, taky mám zrovna období, kdy chci vlasy alespoň k pasu (nebo až po zadek? :D), ale přesto se mi to nějak moc nezdá...
    Každopádně, najít dobrý šampon je vážně složité. Poradila jsem se s kadeřnicí a ta mi poradila nějaké přírodní, ale z nich mne hrozně svědí hlava, takže se musím stále škrabat a ani vlasy nevypadají nijak moc pěkně. Zajímavé je, že relativně pěkné vlasy mám z pánského šamponu/sprchového gelu od Fa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, k pasu nebo až po zadek? je přesně můj styl:-). Tak jsem poslala 2 maily, uvidíme, kdy mi napíšou, když jsou prázdniny. Jinak já používám šampony od Yves Rocher a přijdou mi super. S lupy a svěděním zamával jejich Anti-chute na růst vlasů (i když po něm vlasy zas tak nerostly:D ), přijde mi hodně dobrý, ale na jemné nebo suché vlasy asi není. Pak mám ještě na objem a i po něm se nedrbu a nemám lupy. Dobrý mi přišel i Fresh it up od Shaumy bez silikonů a parabenů, používám ho někdy jako alternativu k Yves Rocher. Ale toho Yves doporučuju zkusit, navíc teď mají slevy...:D

      Vymazat
    2. Děkuju za tip, na Yves se určitě podívám, zatím s nimi nemám žádnou zkušenost, tak něco koupím a uvidím :D.

      Vymazat
  4. Co se týče urychlení růstu vlasů, mám dobrou zkušenost s vlasovou vodou Bioaquanol U.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda,tak to jsem taky zvědavá,jak to dopadne. Zrovna jsem na tu milvu narazila a chtěla bych to zkusit. Tak počkám,jak to dopadne :) kačka kdyby vám to nevadilo,poslala byste mi výsledky na email? Tuhle stránku jsem našla úplně náhodně a nevím jestli se mi to znova povede :) kathon@seznam.cz děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pošlu, snad už by mi měli odepsat ty odbornice v chemii, protože bude září.

      Vymazat
  6. Tři centimetry za měsíc mi vlasy rostou samy od sebe, to není zas tak nemožná věc. Ale nevím, jak by na to mohl zapůsobit šampon, rychlost růstu vlasů je daná geneticky, jestli se nepletu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, kdyby mi rostly 3 cm za měsíc, to bych byla šťastná... Ale také netuším, jak to ten šampon dělá, nicméně na hodně nezávislých fórech jsem opravdu četla, jak zázračně rychle rostou, tak nevím...

      Vymazat
    2. jak to dopadlo ?

      Vymazat
    3. Hele oni mi ze školy neodpověděli:-( A nechci je uhánět, přece jen je můžu potkat u státnic:D Škoda no. Ale mám to pořád v hlavě a pokud bych někoho z nich potkala, zeptám se a pak to sem napíšu.

      Vymazat
    4. tak co teda bude?

      Vymazat
    5. To nevim, na sobě to zkoušet nebudu:D Nechci lízt učitelům do zadku, když mi neodpověděli, tak je nahánět nebudu no:-( škoda

      Vymazat
  7. ahoj, šampon i vodu na vlasy jsem dostala k vánocům od ségry pod stromeček. Šampon už mám skoro vypoužívaný, dost pění, stačí jen troška. Nepoužívám ho denně, ale tak 3x týdně ano. Nedávno jsem měla trochu víc času sama na sebe tak jsem se zkoumala v zrcadle a koukám jako blázen. Všimla jsem si, že se mi v koutech objevily vlasy, které tam dřív nebyly a ne a ne je dát do culíku a tak podivně mi z hlavy trčí :-) ale nejen tam, celkově mi začaly vlasy hodně podrůstat, takovými novými tak 3/4 cm krátkými vlásky, ale je jich hrozně moc a trčí mi z hlavy, že je musím skoro každé ráno lakovat. Mám radost, jak mi šampon dojde, objednám další. Já doporučuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. jo ještě jsem nic nenapsala k té vodě. já ji zatím nepoužívám, asi při třetí aplikaci jsem strhla ten rozprašovač. čekám až mi dojde nějaká lahvička, do které to přeliji. kondicioner používám jen občas - mohito od manufaktury. krásně voní, dodá fresh pocit.

      Vymazat
    3. Woow, tak děkuji za tvojí zkušenost:-) Já se toho pořád bojím kvůli obsahu. Studuji chemii a vím, že ne všechno, co nám dělá něco pěkného, prospívá, a obzvlášť podobné driáky. Asi si na délku po pás počkám přírodní cestou. Pokud budeš mít další zkušenosti, budu ráda, když napíšeš. Moc děkuju!

      Vymazat
  8. Holky, já nevim, jak vám, ale mně začaly po Milvě vlasy padat asi tak 3x tolik než do té doby :-( tak nevím, jestli jsem jedna z těch "mála neštastných", na které Milva nepůsobí, a nebo v tom bude něco jiného... :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den,
    můžu se teda zeptat, jak to se šamponem značky Milva dopadlo? :) Uvažuji o jeho koupi, tak ať to není zbytečné nebo abych si kvůli tomu nezničila vlasy.
    Děkuji moc za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala, zatím to nedopadlo nijak :( Nikdo mi neodpověděl a já se ho - stejně jako vy - bojím testovat. A biochemii bohužel tolik nerozumím, abych mohla zkoumat obsah.

      Vymazat
  10. Sári, mohla bys mi, prosím, poslat to složení na mail gramostola@seznam.cz? Dost by mě to zajímalo a inci není tak těžký rozluštit. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Používám milva šampony už půl roku, důležité je ustát prvních pět až osm umytí, vlasy se rozcesavaji fakt blbe.. Nevěřila jsem, kdybych to nezažila na vlastní kůži-tedy spis vlasy, nevěřím dal.. Proste paráda, navíc mám koupené přímo v Bulharsku, jedna lahvička tam vyjde na 30 Kč mimochodem a k dostání jsou pouze v lékárně .. Už jen za tu finanční usporu - nekupuji jak pitomá žádné "zázraky" za pět stovek apod to stojí ;-) vlasy jsou prokazatelně lepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak moc děkuji za názor!

      Vymazat
    2. Nebo spíš za předání své zkušenosti:-)

      Vymazat
  12. Je září, máš nějaké výsledky, nebo se tu jen prská do prázdna? Díky

    OdpovědětVymazat
  13. No já si objednala HUMU od Milvy pro nehorázné padání vlasů a jsem nadmíru spokojená. Nesleduji růst, ten mě nezajímá, protože dlouhé vlasy už nechci, ale co se týká padání, dříve plná výlevka, hrst po rozčesání a ještě plná podlaha při fénování, teď minimum a zjistila jsem, že mi začaly i podrůstat. Na každého to působí asi jinak. Teď čekám na balíček s šamponem a vodou s Chininem, tak snad zafunguje stejně. Lenka Daťková

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem s Milvou hodně NEspokojená! Měla jsem krasný zdravý vlasy, chtěla jsem jen podpořit růst, po šamponu mam ted vlasy jakou koudel, zacaly hodne padat, jsou suche, hrube a proste hnusne, u nas zbytek samponu masky i vodicky letel do kose a nikdy vice zase jen vyhozeny penize z okna vratila jsem se ke sve puvodni prirodni kosmetice tak snad se mi vlasy daji zase do poradku a nebudu je muset ostrihat!

    OdpovědětVymazat
  15. Při přechodu z produktů se silikony a parabeny na přirodní šampony je to většinou bod zlomu pro většinu uživatelů. Je potřeba vydržet a přetrpět prvních několik umytí, u mě jich bylo cca 5-6. Vlasy se zbavují silikonového nánosu a parabenů, vypadají chvíli jak chemlon, nedají se rozčesat, jsou hrubé, bez lesku, zdají se vysušené, ale po vymytí těch volovin jsou vlasky v pořádku, lepší, nez byly, jsou lesklé, vyživené, zdravé a pevné. Kdo nevydrží, nemůže si pak stěžovat, že je nespokojený. Sampon použijete 2x a pak pláčete nad prodělkem. Navíc je hloupost na podobné šampony patlat dál kondicionéry, které parabeny a silikony obsahují, nebo masky na vlasy s těmito produkty, protože výsledek se vynuluje. Používám přírodní kosmetiku už rok a mé vlasy jsou na tom výborně, po porodu synka mi hodně padaly, až už jsem oplakala, že budu plešatá, odtok vody plný vlasů, hřeben také.... a pak jsem přešla na přírodu. Hlavně kvůli testování výrobků na zvířatech, kupuji kosmetiku podle tohoto parametru. Ted mám Faith in Nature a super. :) Předtím Urtekram s extraktem z růží. Milvu jsem ted objednala, ráda bych aby vlasy dorostly do původní délky, než jsem je po prvním dítku ustřihla - tedy pod pas. :) Tak uvidíme, jak to s ní dopadne. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím,
    nějaký čas jsem četla nejrůznější recenze na Milvu a stejně jako vy jsem se podivovala nad tím, jak je všude vychvalována spolu se zveřejňovanými fotkami zázračně narostlých zdravých vlasů. Po nějaké době jsem se rozhodla, že to musím vyzkoušet.
    Co mě k tomu vedlo: Moje vlasy jsem dřív dost trápila, odbarvovala a barvila na nepřirozené odstíny, žehlila, foukala, tupírovala a lakovala. Ačkoliv se už vůbec nebarvím cca 2 roky, není ani divu, že mi vlasy od té doby rostou pomalu. Také jsou slabé a jemné, což jsem podědila po matce. Na to všechno jsem si už zvykla, ale pak jsem vysadila hormonální antikoncepci (před rokem) a od té doby mi vlasy začaly víc padat (zejména při mytí a česání, hřeben jsem musela čistit ob den, měli jsme neustále ucpaný odpad i přes užívání sítka), svědila mě hlava a tudíž se začaly objevovat i lupy, na které jsem nikdy dřív netrpěla. Také k tomu přispělo zřejmě i to, že jsem byla za poslední rok často a dlouho nemocná. Vyzkoušela jsem sposuty značek (některé byly fakt drahé) nebo si i třeba na doporučení necelý měsíc (když jsem byla doma nemocná) nemyla hlavu. Nic ale výrazně nepomohlo. Před cca 6 měsíci jsem si objednala Milva šampon Chinin a ženšen (je prý vhodnější pro sušší pokožku) a jejich masku na vlasy Chinin forte. Vlasy si myji cca 3x týdně a nechávám volně uschnout, občas lehce "přešmrncnu" pár pramenů žehličkou.
    Ze začátku je třeba vydržet, jak už jste tu zřejmě také četli. Dost mi vadilo, že vlasy při smývání šamponu "vržou", jsou drsné a hůře rozčesatelné. Nemohu říct, že by to teď bylo jiné, musíte si na to zvyknout, protože Milva zbavuje vlasy vrstev silikonů, parabenů a dalších nečistot, které se za tu dobu používání jiných prostředků na vlasech usadily. Ani ta maska vlasy příliš neuhladí. Po uschnutí je to ale jiné, vypadají pěkně, zdravě a jsou jemňoučké.
    Musím tedy říct, že na té Milvě něco bude. Asi před 2 měsíci jsem si všimla, že mi začaly víc růst a zhušťovat se ty krátké jemné vlásky nad čelem, v koutech a u krku. Padání vlasů se výrazně omezilo a mnoho lidí mi začalo říkat, ačkoliv mně osobně to příliš nepřijde, že mám už "nějaké dlouhé vlasy" (mám je pod prsa). Lupy se už téměř nevyskytují. Nedávno jsem začala používat Milva šampon Chinin a avokádo a opět tu samou masku. Přidala jsem kondicionér od značky The Body Shop - Rainforest Volumising for fine hair. Je také na přírodní bázi, bez silikonů a parabenů a navíc fakt moc příjemně voní.
    Jsem zvědavá na další výsledky, ale už teď to vidím slibně. Žádný zázračný růst vlasů o půl metru se nekoná, ale v něčem ta Milva určitě pomohla, proto ji mohu doporučit dál :) Snad se časem nedozvíme, že je to vlastně pro dlouhodobé užívání škodlivé :D

    OdpovědětVymazat
  17. https://www.chinin.sk/chinin-sk/Sampon-CHININ-d5.htm
    zloženie je tu

    OdpovědětVymazat
  18. http://www.slozenikosmetiky.cz/ a tady vysvětlení některých složek

    OdpovědětVymazat
  19. Moc děkuji všem za komentáře a sdílení svých vlastních zkušeností!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...