čtvrtek 13. června 2013

Oční stíny Essence - recenze

Asi každá z vás ví, že firma Essence nám nabízí poměrně kvalitní kosmetiku za nízkou cenu. Ne každý výrobek je ovšem tak úžasný, jak bychom chtěly. Tentokrát se zaměřím na oční stíny, které mám doma, a po jednom je stručně zhodnotím. Stíny mají totiž různou konzistenci i kvalitu, takže lépe si o nich nejdříve něco přečíst než vyhodit peníze.
Název a typ jsem opsala z obalu, barvu už specifikuji dle vlastního oka.

22 Blockbuster
Typ: Matt efect
Barva: Krémová
Tento stín je prakticky nepoužitelný pro dívky s průměrnou českou pletí. Má totiž skoro stejné zbarvení jako kůže a proto je úplně neviditelný. Takže na nějaké nude líčení ideál - pak si ovšem dovolím poznámku: To už je lepší se nenalíčit vůbec a nezatěžovat pleť.


58 Cappuccino, please!
Typ: Shimmer Effect
Barva: Písková
Tato podkladová barvička je moc užitečná a já jí používám hodně často. Je mírně třpytivá a hezky rozzáří oči. Její intenzita ovšem není tak moc výrazná.


35 Party all night
Typ: Metallic effect
Barva: Světleji měděná - pozor - použijte tester, horní vrstva má jiné zbarvení
Tento produkt je můj nový objev. Má krásnou světle měděnou barvu s opravdu metalickým efektem. Používám jí jako tmavší podkladovou barvu v kombinaci s tmavšími podobně měděnými odstíny. Pokud k ní ale nepřidám dostatečně kontrastní stín, vypadají moje oči trochu nemocně. Mám olivovou pleť, takže dívkám se světlým typem by se toto stát nemělo.

 
41 ... spotted
Typ: Matt effect
Barva: V balení meruňková, na očích jde trochu do žluta
Moc krásná barva a skvělá intenzita. Problém ovšem tkví ve výdrži. Barva přes den prostě zmizí... (Nepoužívám bázi pod oční stíny). Je ale tak pěkná, že jí stále dávám šanci.


42 Mystic Purple
Typ: Holographic effect
Barva: Holografická bílá s jemně růžovým nádechem
Tento odstín je velmi zajímavý a nejsem si jistá, zda se stále prodává. Nejde kombinovat úplně se vším. Hodí se k ní spíše studené barvy. Určitě k ní nedávej růžovou s teplým nádechem, vypadá to strašně. Také se k ní moc nehodí hnědé odstíny. Skvělý je pro dívky se studeným nádechem pleti, pro ty s teplým nádechem spíše komplikace.


30 Happy Hour
Typ: Metallic efect
Barva: Studeně tyrkysová
Happy hour je moc zajímavý stín. Hodí se ale pouze k oblečení v tyrkysových odstínech, k modrému či zelenému vršku tak nějak nepatří, moc pak tříská z očí.



54 Yes eye can!
Typ: Shimmer
Barva: Světle modrá do ,,džínového" odstínu
Tento stín je můj oblíbený. je hodně pigmentovaný a má skvělou výdrž. Není třískavě modrý, ale pořád si svou modř uchovává a proto vypadá na očích dobře. Musí se dát ale pozor na množství, jaké si na víčko aplikuješ. Stačí jen málo, kdy je ho víc, oči vypadají těžce a můžou tě také pálit.




14 Irresistible
Typ: Metallic effect
Barva: Šedá
Klasický šedý stín. Má dobrou pigmentaci i výdrž, jako každá šedá se hodí spíše k dívkám se studeným nádechem pleti.




09 Get Ready
Typ: Shimmer effect
Barva: Tmavě hnědá
Tato hnědá barvička je snad nejpoužívanějším stínem, jaký mám. Skvěle se hodí na tvarování jako nejtmavší stín (ryze černá mi nesluší). Vydrží dlouho a má i slušnou pigmentaci. Určitě ho ale nekombinujte s růžovou (jako růžovou s kterýmkoli jiným odstínem hnědé).



52 Olive garden
Typ: Shimmer
Barva: Zlatá
Můj další oblíbenec. Pro dívky snědé nebo olivové pleti je tohle ideál, protože se hodí kdykoli k čemukoli. Krásně zvýrazní tón pleti. Je dobře pigmentovaný a dlouho vydrží. Dobře se ztmavuje výše uvedenou hnědou. Pokud na tobě vypadá divně, počkej si na léto, až budeš opálená a pak možná dostane druhou šanci.


48 Forest Gump
Typ: Shimmer Effect
Barva: Zelená - neznám název tohoto odstínu...
Moc pěkná barva, která vydrží celý den. Má ohromující pigmentaci, takže pozor na míru aplikace. Pro někoho bude působit jako stín pro vodníky, pro druhého super oživení na všední i nevšední nosení.


40 Mauve it, mauve it
Typ: Matt effect
Barva: Tmavší lila
Jako poslední pohovořím o odstínu Mauve it, mauve it, který je ze všech asi nejproblematičtější. Často se mi stává, že s ním vypadám jako po hrozné nemoci nebo dokonce, že začnu brečet. Jindy působí přirozeně a hezky. Je to s ním holt těžké. Navíc - má odně špatnou výdržnost. S pohledem na tyto okolnosti raději doporučím, aby sis vybrala jinou barvu.

Vlastníš nějaký z těchto stínů? Jsi s ním spokojená? Je nějaký další odstín, který bys mě nebo ostatním čtenářkám doporučila?

6 komentářů:

  1. nemôžem súhlasiť s neužitočnosťou blockbusters :) mne snáď na celom tele presvitajú žily, aj viečka mám normálne nepekne žilnaté, obzvlášť je to vidieť, keď nemám najlepší deň, takže akýkoľvek tieň je vtedy dobrý a tento takisto. dokonca oceňujem, že vyzerám ako nenamaľovaná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám Spotted a dost mi vadí, jak je po rozetření dožluta :( Ještě mám růžový metalický (Big Bang) a ten se musí dost dřít a obvykle stejně nanesu jen shimmere s lehkým růžovým zabarvením. A výdrž bohužel nic moc :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som od Essence spokojnejšia s tými Quattro tieňmi, mám paletku To Die For a sú super pre hnedé oči. Blockbuster som raz kúpila s cieľom podkladu (tiež mám trošku žilky) a majú veľmi slabú pigmentáciu, neviem či som mala zlý kus alebo čo...mono tiene od Essence nič moc.
    Spotted sa hodí pre jarné typy, mala som tiež a marhuľovo-žltá na viečkach na mne nevyzerá dobre.

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem viděla tolik barev těchto stínu, ale zatím jsem si pořád žádné nekoupila :) Budu se muset dokopat a vyzkoušet je, i když stíny moc nenosím :)..

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám od essence doma taky prá stínů,naopak bych ale moc chtěla vyzkoušet blockbuster,ikdyž je "neviditelný".Naučila jsem se už na víčku vždy něco mít a je jedno,jestli to bude trochu hutnější báze či korektor,nebo lehčí stín :)

    OdpovědětVymazat
  6. Poměr cena/výkon je asi super, ale já bych si na oko nic Made in China nedala. To si jich radši nekoupím 10, ale jen 1 kvalitní a vyrobený v Evropě.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...