pondělí 27. května 2013

Líčení 20. let se stínem na víčku - celý obličej

Jelikož se to zas začíná na Youtube hemžit pseudolíčením z 20. let po vzoru Velkého Gatsby, rozhodla jsem se pro vás připravit další návod na makeup zlatých dvacátých inspirovaný tehdejšími herečkami. Opět se jedná o líčení, které se dá nosit normálně na ven.


Co potřebuješ
v závorce je značka, kterou jsem použila já

barevný oční stín (Essence 48)
tmavě hnědý oční stín (Essence09)
černá tužka na oči (Gabriella Salvete automatic 15)
řasenka (Gabriella Salvete d'amore)
tužka na obočí (Basic 03)
pudr (Gabriella Salvete Hydrating and long lasting 01)
tvářenka (Dermacol DUO blusher 2)
červená rtěnka (Dermacol Longlasting 09)
aplikátor na oční stíny (Essence)
Aplikátor na tvářenku (nějaký z DM)
polštářek na rozmazání stínů (DM, zapomněla jsem vyfotit)

Líčení
1. Ve 20. letech se hodně pudrovalo, takže pudřenkou nic nezkazíš. Krásně tím prosvítíš obličej. Já jsem se nenapudrovala pod očima, protože mi to pak oškliví oči.
2. Na celé horní víčko nanes barevný stín (podle obrázku + na plochuk, kde je hndý stín). Pokud vlastníš menší oči, aplikuj si jako já stín ještě okolo pohyblivého víčka. Dívky s většíma očima si naopak stín přetahovat nebudou. Můžeš použít jakoukoli tamvší barvu - modrou, zlatou, hnědou, tyrkysovou, fialovou, šedou atd. Černou nepoužívej, je moc výrazná a budeš vypadat zmalovaně. Je na tobě, jestli se bude lesknout, třpytit nebo působit matným dojmem.
3. Na kraji víčka a trochu přes jeho ohyb aplikuj tmavě hnědý, příp. černý stín (hodí se pro dívky se světlou pletí).
4. Na horní víčko nanes černou tužku - nikoli gelovou linku! S tloušťkou to nepřeháněj. Linka by se měla ztlusťovat směrem k vnějšímu konci oka. Můžeš i trošku přetáhnout za oko, ale nezapomeň, že kočičí linky tady nechceme. Co je důležité - polštářkem linku trochu rozmazej, abys dosáhla kouřového líčení. Pokud se intenzita linky hodně snížila, dokresli jí  ale nyní jen tence u kraje víčka.
5. Na spodním víčku si také vytvoř linku, typ zvol podle tohoto návodu. Linka by měla být vidět, ale nesmímoc řvát.
6. Nyní použij řasenku. Ve 20. letech se nenosily objemové řasenky, ale prodlužující. Je ovšem na tobě, kterou zvolíš. Tolik na tom nezáleží.
7. Dostáváme se k zvýrazňování obočí. Na fotografiích si můžeš všimnout černých linek, na tu ale zapomeň. Nechodíme v černobílém světě a proto by takový kontrast příliš bil do očí. Použij barvu o jeden tón tmavší než tvé vlasy. Černovlásky si vezmou tmavě hnědou (doporučuji Basic, jinde jem tmavě hndou nesehnala). Ve dvacítkách bylo moderní roné úzké obočí. Mazat a překreslovat si ale tak důležitou část obličeje je hodně riskantní... Raději si ponech své obočí.
8. Na tváře si nanes červenou tvářenku. Pozor - pokud jsi zvolila hnědooranžové nebo oranžové stíny, bude se k tobě hodit spíše tvářenkav broskvové barvě.
9. Nyní už jen rudá rtěnka. Její intenzitu a odstín vyber podle barvy stínů a tvého oblečení. Na Youtube si dívky rty zužují a část jich schovávají. Nedoporučuji - vypadala bys pak afektovaně a divně, kdybys s napůl nenamazanou pusou mluvila a smála se.
10. Ve 20. letech se nosilo mikádo. Vlasy si nech rovné, vlnité, či si je navlň uměle a pokud máš šikovné ruce, vytvoř si pokládané vlny. Dlouhé kadeře se smotají do drdolu (přirozeného, ne moderní ponožkový drdol) nebo nechají rozpuštěné, vlní-li se - to se také nosilo.


Doufám, že jsem vám pomohla při vytváření vlastného dvacítkového make-upu!

10 komentářů:

  1. Vypadá to maximálně přesvědčivě a hrozně se mi to líbí :) Možná zkusím, ale obvykle mi takto výrazné stínování nesluší :(
    Jinak máš krásný účes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-) Co se týče účesu, mám vlasy nad ramena vepředu sestříhané a zde je mám sepnuté dozadu a krátké vlasy visí vepředu, žádná věda :-)

      Vymazat
    2. To jsem také dělávala, teď je mám další a už to padá ://
      Na tobě se mi to vážně moc líbí :)

      Vymazat
    3. výborné líčení, bude vypadat pěkně na večerní akce :) Já vím, že jsi říkala, že pokládačka je tvůj tajný recept, ale tenhle lehkej náznak se mi fakt líbí a chtěla bych si ho taky umět vyrobit :)

      Vymazat
    4. Noo, tady se mi vlasy zvlnily samy, to žádný náznak není:D Stejně sem jednou ty pokládačky dám :-)

      Vymazat
  2. veľmi pekné :) len som zvedavá, kedy sa dostanem k tomu filmu

    OdpovědětVymazat
  3. Páči sa mi a máš pekné vlasy :3 Pripomínaš mi Améliu :3 :)

    GIVEAWAY on my blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Súhlasím s tou Améliou;) pekné líčenie i vlasy;)

      Vymazat
  4. Děkuji za hezké komentáře. S tu Amélií nejste první, kdo mi to říkal :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...