čtvrtek 31. ledna 2013

Recenze tří řasenek

Nejsem ta, co si kupuje jednu řasenku za druhou. Když potřebuji novou, najdu si nějaké recenze na internetu a podle toho se rozhodnu, která bude má. Další hlavní slovo má cena a samozřejmě design. Jenže... Stalo se, že články o konkrétních řasenkách neodpovídaly tomu, co tyto přípravky udělaly na mých řasách. Proto jsem se s vámi rozhodla podělit o své zkušenosti. Naštěstí jsem tu nejlepší řasenku objevila, takže už si nemusím kupovat další. Doufám, že i vám třeba pomůžu při výběru a také vás možná ušetřím zbytečných výdajů za nekvalitu.

Řasenka č. 1 - Dermacol Imperial Mascara
 
O této řasence jsem se dočetla, že dělá řasy jak mrkací panenka. Na jednom fóru si jí dámy nemohly vynachválit.
Pravda je taková, že mrkací panenkou jsem se vážně nestala. Řasy se neprodlouží, protože na tuto možnost nemá řasenka správný kartáček. Na druhou stranu je ale velmi pigmentovaná a nanese spoustu barvy. Z řas se stává hustý slepený les, který ale vypadá docela dobře - nikoli jako tři tlusté řasy. Proto tuto řasenku můžu doporučit pouze dlouhořasým dívkám - po aplikaci na krátké řasy by slepený dojem moc pěkný nebyl. Problém - řasenka maže všechno okolo. Takže se ti při nanášení dostane i pod řasy, což se stalo zde mě. Díky silné pigmentaci je velmi obtížní řasenku z kůže smýt aniž by se rozmazala z řas. Dále není vůbec vodoodělná - takže když se náhodou rozbrečíš, máš černo pod očima jako z filmu.
Řasenku nakonec i doporučím - právě kvůli nánosu materiálu, který ti udělá objem. Řasy s ní ale vůbec neprodloužíš.



Řasenka č. 2 - Gabriella Salvete Diamante
Novinka na trzích Gabriely. Vzhled mě zaujal natolik, že jsem po ní sáhla. Navíc - je k ní zdarma velmi, velmi kvalitní černá tužka na oči (alespoň v Rossmann)!! Recenze na internetu řasenku stále chválí. Trochu se divím... Není moc dobrá. Co se týče práce s řasamy, patří mezi ty lepší. Řasy docela prodlouží (ačkoli ne tak, jak bych si přála - je s ní horší manipulace), neslepuje je a každou zvlášť zvýrazní. Dalo by se říct, že kdyby s ní byla lepší manipulace co se týče prodloužení, bude dokonalá. Není.
Stačí hodina a řasenka se ti obtiskne na dolní víčko. Udělá velmi pěkný vzhled kouřových očí, což se někdy hodí - třeba na líčení z 20. let - ovšem to není přijatelné vždy. Co je nejhorší - řasenka se obtiskává na horní víčko! Ale ne při aplikaci, kdy ti udělá tenkou čárku, kterou si smeješ. Vytvoří jakési šedavé fleky. Ty smažeš, za pár minut jsou zpět. Vypadá to opravdu špatně.
Takže - já zásadně nedoporučuji, právě kvůli nepěkným flekům. Raději si kup tu tužku, která stojí sama o sobě méně než řasenka.



Řasenka č. 3 - Astor Look Out
Konečně dokonalá řasenka pro Odulu! Když jsem byla v drogérii, ihned mě zaujala svým art decovým desigenem. Přečetla jsem si o ní recenze, ale většina spotřebitelek jí spíše kritizovala. Nakonec jsem si jí ale stejně koupila, právě kvůli vzhledu a kvůli kartáčku, který dával dojem, že se s ní bude dobře pracovat.
Nechápu, co na ní komu vadilo. Je dokonalá. Práce s ní na jedničku. Udělá ti s řasami přesně, co chceš. Prodlouží je naprosto nejvíc, jak to jde. Kartáček má krátké štětiny, ale jedna řada je o něco delší. Tu použiješ nakonec právě k prodlužujícímu dojmu. Řasenka se trošičku rozmazává pod víčko, ale to už není takový problém, to se nějak zvládne. Naprosto u ní vyhrává manipulace s kartáčkem.
Za mě ano! Nechápu, co na ní všem tak vadilo. A navíc - má opravdu krásný obal.

8 komentářů:

  1. ja astor priam neznášam! ale čo sa týka riaseniek, každému sadne niečo iné. z týchto by sa mi najviac páčila GS :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, na každé řasy očividně něco jiného :-)

      Vymazat
  2. S Astor Look Out se mi pracovalo dobře, karftáček fajn, barva černá, jenže mě bohužel dráždila oči, takže jsme se chtě nechtě musely rozloučit. Diamante mám, kartáček je bezkonkurenční, lae pro změnu se mi obtiskává na nadočnicový oblouk, tekže mám tmavé fleky tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, to je přesně ten problém, který jsem myslela...

      Vymazat
  3. Ani jednu z nich jsem nevyzkoušela, ale mám zkušenost, že moje řasenka nevyhovuje ostatním a naopak. Řasy na třetí fotce.jsou nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja tiež používam tú od Astoru a je naozaj skvelá, mám ju velmi rada. A myslím že vyskúšam tú od GS nevyzerá až tak zle :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ze Salvetky nadšená! Bála jsem se právě toho "otiskování," ale mně to nedělá.
    Možná proto, že mám hodně suchou pleť...

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se nejvíc líbí řasy č. 2. Přijdou mi objemnější a já obecně preferuji objem před délkou. Pokud se ale rozmazává, tak je k ničemu. To přímo nesnáším. Jinak, škoda, že tu Astor Look Out nedělají i v hnědé.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...