pátek 16. listopadu 2012

Recenze - Lasting finish lipstick od Rimmel London

Tak jsem se zas vydala do drogérie pro nové rtěnky a hned mě zaujala kolekce matných rtěnek od Rimmel London. Domů jsem si odnesla ,,Cutting edge" a ,,Popstar".

Tyto rtěnky zaujmou krásnými odstíny. Opravdu, pokud sháníš rudé rtěnky a jsi náročná na barvy, tady si tu ,,svojí" najdeš. Ovšem pozor - při aplikaci na ruku odstín rtěnky vypadá trochu jinak než ve skutečnosti. Moje ,,Cutting edge" vypadala na rude tmavě studeně růžovo fialová, na rtech ovšem působí spíš červená s fialovým nádechem. Takže si zkus rtěnku aplikovat na rty.

Tady upozorním na nanášení. Rtěnka má poměrně tuhou konzistenci a proto s ní spíš šetři. dej si pozor, aby ti na kraji rtů nevytvořila výrazné obrysy, které můžou působit tak, jako bys odešla z botoxu. Dále - pokud si rtěnku aplikuješ tak, že si jí dáš jen trochu na spodní ret a zbytek rozmazeš, používej při tom zrcátko. Díky své tuhosti se rtěnka nemusí tak snadno rozmazat a pak máš jeden koutek úst výrazný a druhý ne.

Barvy jsem už vychválila a nyní vychválím ještě výdrž. Protože rtěnka není gelovitá, budeš mít červenou pusu klidně i po 3 hodinách. Jídlo ani pití jí nesmyjí.

I přes tyto výhody má rtěnka něco, co je zásadní mínus. Velice, opravdu velice vysušuje rty. Aplikuješ si jí a už po chvíli cítíš tvrdou odlupující se kůži. Jestli si jí začneš odkousávat, příští den se probudíš s bolavými a rozhryzanými rty. Tuto nepříjemnost řeším tak, žesi přes rtěnku dávám ještě léčivý lůj - přesto se vysychání úplně nevyhnu.

Rtěnku opravdu doporučuji kvůli krásným barvám, stále patří mezi mé nejoblíbenější. Ale další bych si už nekoupila, raději bych se poohlédla po něčem, co rty tak drasticky neničí.

Pozor! V kolekci existuje také varianta ,,Kate", která je o něco dražší. S tímto výrobkem zkušenosti nemám.

6 komentářů:

  1. krasna barva, ale to vysouseni mne odrazuje

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám tiež jeden rúž od Rimmel, farbu má krásnu ale taktiež vysušuje, čo je škoda :/

    OdpovědětVymazat
  3. Rimmel Lasting Finish sú dobré tak na večer a nie na bežné denné nosenie, pretože dlhotrvácne rúže majú sklon sušiť pery, nie sú tak krémové. Z tejto ady mám odtieň Asia - veľmi pekný, prirodzený odtieň, hodí sa väčšine typom (okrem chladných a svetlých, no tiež si pod to dám kilo balzamu;)
    Moje obľúbené značky sú Catrice a Dermacol Lip Seduction, super hydratujú no ich mínusom je že kvôli krémovosti menej držia. Perfektný je tento odtieň, môj naj a super pre tmavé typy: http://www.catrice.eu/sk/vyrobky/pery/ruze/detail/product/ultimate-colour-030.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No wow, to je přesně odstín, který sháním! Moc děkuji za typ!

      Vymazat
  4. už jsi zkoušela nové dermacol rtěny longlasting v zlatém obal jsou naprosto ůžasné matné a voní po vanilce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip. Zkoušela jsem je v drogerii, ale nemají barvy, které potřebuju :-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...