pondělí 4. června 2012

Proč investovat do laků na nehty

Dřív jsem si kupovala ty nejlevnější laky (cena okolo 50 kč - Miss Sporty, S-he, ...), protože jsem si myslela, že týden nevydrží žádný lak a jeden odstín červené mi bude stačit. Jenže pak jsem dostala dražší lak (cca za 100kč) a pochopila jsem, že cena opravdu odpovídá kvalitě.

Dražší lak má mnohem krásnější barvu - je velmi sytá, působí věrohodně, má krásné odlesky atd.
Dražší lak vydrží týden a nikde není oprýskaný.
Dražší lak nedělá barvené čáry na cokoli šáhneš.

Levný lak se rychle sedře, můžeš ho odloupat i prstem, vrstva se postupně zužuje, často koupíš nějakou barvu a ona vypadá prostě divně.

Drazší i levný lak schne přibližně stejnou dobu, to je jediné, v čem se neliší.

(ber prosím v potaz, že se bavíme o výrazných barvách laků a těch, které budu zmiňovat níže. Pochopitelně nejsem schopná vyzkoušet všechny značky.)

Které laky můžu doporučit:

Catrice
okolo 90 kč

Flormar
okolo 90 kč

Max Factor
okolo 200kč (taky že sem ho jen dostala:) )

Vydrží víc jak týden, nedá se sloupat, moc hezké barvy a lesklé odstíny.





Které laky můžu i nemůžu doporučit:

Gabriella Salvete
okolo 70 kč

Oriflame
 100-200kč

Lak nevydrží týden, dělá barevné svrny. Má ovšem moc pěkné barvy. Výhoda u Gabrielly Salvete - lak schne extrémě rychle.

 




Které laky nedoporučuji

S-he
okolo 80 kč

Miss sporty
okolo 50 kč

Lak vydrží v celku asi jen 2 dny, rychle se seškrabává a ztenčuje, barvy nic moc.


A který lak používáš ty? Máš zkušenost s laky Essence? Mě u nich nikdy nezaujala barva...

8 komentářů:

  1. ja mam essence lakov asi 20 a poviem ti ze je to ako s ktorym, niektory sa podari, iny zasa nie. niektore drzia perfektne, ine odtiene sa mi po hodine(!) zacnu lupat ... ale lakovanie je super, schnutie tiez a farebny vyber detto.
    dalej mam skusenosti s catrice, miss sporty, fleur de sante, avon, to su take priemerne a z tych lepsich manhattan, astor ... a inak, ked sme pri tom s-he, kedysi mali krasne farby, velke balenia, vybornu vydrz, este stale mam nejake 3 doma, ale tie nove stoja za *ehm* :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je to individuální, mě nedrží ani Chanel :D

    OdpovědětVymazat
  3. ide to aj podľa typu nechtu....mne tiež niekedy nedržali laky ani viac ako 3 dni...ale odkedy si dávam na čistý lak trochu krému na nechty, poviem ti, držia oveľa dlhšie...a ja používam hlavne z avonu...dostatočne veľké za primeranú cenu :)

    http://julieknowshow.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že pri lakoch je dosť individuálne. Ja si veľmi pochvaľujem napríklad Avon, som spokojná s farbami, schnutím aj výdržou.
    Ale napríklad Max Factor som dostala a nie som spokojná. Pri použití podkladu aj nadlaku sa mi aj tak "oťukal" hneď na druhý deň...
    Ale napríklad Essence aj Catrice sú skvelé, S-he je podľa mňa hrúza a des :)

    OdpovědětVymazat
  5. essence a catrice sú skvelé laky :) a rimmel lycra pro :3

    OdpovědětVymazat
  6. Flormar je u nás drahý lak, ale v Bulharsku se dá sehnat za 30-40 korun v každé večerce. Dovezla jsem si jich 12 a většinu rozdala, teď toho trochu lituju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ani netušila. Kdybych někdy jela do Bulharska, hned vím, co kupovat :-)

      Vymazat
  7. já doporučuju laky Colorama od Maybelline, stojí asi 60kč a mně vydrží na nehtech i 10 dní :) špatnou zkušenost mám s laky od essence a s-he, ty se mi loupou už druhý den :-/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...