pátek 8. června 2012

Obleč se podle 20. let!


Mám velmi ráda 20. léta a je mi líto, že si je hodně lidí plete s 30. léty. Jedná se o moc pěkné období, které tě může inspirovat nebo se prostě jen líbit:). Takže pokud půjdeš na karneval nebo si budeš chtít udělat ,,vintage" den (či rovnou vintage život), obleč se podle tohoto návodu.




Šaty

Základem je snížený pas. Sukni si vem buď těsně pod kolena (rovná) nebo ke kotníkům (nabíraná, kruhový střih apod.). Tričko by mělo zaoblovat ramena - takže vybírej ta s širším výstřihem (ke kratší sukni lze i trojúhlníkový výstřih). Můžeš si vzít i širší ramínka. K sníženému pasu se hodí látkový pásek nebo pásek s orientálními motivy.

Ve 20. letech nebyl vzor to nejdůležitejší, proto ho moc řešit nemusíš. Pokud vymyslíš na svém oblečku něco asymetrického, bude to jen k dobrému!




 
Boty

K delší sukni si vem boty s hranatou špičkou, ke kratší boty s oválnou špičkou. Jinak je moc řešit nemusíš.




Doplňky

Jestli nemáš tričko příliš vzorované či jinak vylepšené, vem si určitě klasické korále.
Vlasy

Ve 20. letech se nosila mikáda nebo účesy s pokládanou vlnou. Jak už píšu ve článku ,,
Obleč se podle 30. let!", nebudu sem dávat návod, protože je mým tajemstvím:). Delší vlasy si můžeš dát do drdolu. Jestliže chceš mít něco, co se pokládané vlně podobá, prostě si pomocí sponek vlasy na obličeji zvlň.

Jestli chceš mít třešničku k dokonalosti, tak si vem čelenku nebo malý klobouk ,,cloché" (na google si můžeš najít i jiné typy klobouků z počáku dekády).




 
Líčení

Nalič si tmavě oči a pusu zvýrazni rudou rtěnkou. Dej si ale pozor, ať se příliš nezmaluješ! Místo zavádějících tutorialů na Youtube raději doporučuju najít fotky dobových hereček.














Líbí se ti 20. léta? Pro mě je to primární styl, podle kterého se má móda řídí:). Přijde mi velice originální a zajímavý.




12 komentářů:

  1. Supr stylový článek a krásný blog :)
    P.S. Ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pravidelní čtenáři už máme opět v provozu :)
    Pokud máš stále zájem se stát naším prav. čtenářem jen do toho!

    OdpovědětVymazat
  3. Je to dokonalá souhra ženskosti, jemnosti a originality. Chtěla bych aspoň na chvilku zažít 20. léta min. století (tak trošku jako ve filmu Půlnoc v Paříži). ;-) Každý článek tady je pro mě úplně dechberoucí, krásný návrat do minulosti!
    P.S. Děkuju za tvou milou návštěvu u mě (koláž vymyslím já a můj foťák dílo dokoná) ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den potřebovala bych poradit.Schanim šaty na ples 1920s.Mam par modelu vybraných ale nejsem si jimi moc jistáSchanim něco elegantního.delšího ke kotníkum a spíše na tělo než volné..můžete třeba napsat na emai milkka.h@seznam.cz já bych vám třeba poslala ty mé modely.Budu ráda za každou radu.S pozdravem Hajduova M

      Vymazat
  4. Má to své kouzlo a určitě by se dalo vybrat i dnes...:)

    OdpovědětVymazat
  5. mám rada keď majú topánky na opätku okolo členku zavezovanie (neviem ako sa tomu hovorí.. pracka? :D) mám potom pocit že mi topánka z nohy nespadne :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, měla bych takový dotaz. Mohla bys mi, prosím, doporučit nějaké obrázky tančících lidí právě ve stylu 20. či 30. let? Pořádám ples ve stylu První republiky a potřebovala bych inspiraci na plakát.
    Předem moc děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zadej do Google:
      1930s dancers
      1920s dancers
      charleston dancers
      charleston dancers
      atd.
      Snad najdeš dostatečné obrázky:-) Kdyžtak ještě napiš.

      Vymazat
  7. pro Odula:
    kdy a kde pořádáš Ples 1. republiky? Rádi přijdeme s přáteli, chodíme tančit spolu a takovýto ples by se nám líbil. Díky. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to je asi nějaký omyl, já žádný ples nepořádám:-) To pořádá Anonymní (před tvým komentářem).

      Vymazat
  8. Jéje, 20. léta mám úplně nejradši! :D Hezký článek, dokonalý blog :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vaše stránka se mi moc líbí...byla jsem na plese Charlestonu a všechny dámy i pánové byli dobově oblečeni. Byla to nádhera. Děkuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...