pátek 25. května 2012

Ideální míry dle 20-tých let

Na internetu jsem objevila zajímavý obrázek z 20. let s ideálními mírami. Můžete porovnat, jestli vaše míry odpovídají tehdejším ideálům a srovnat s dnešními!

Jak spočítám své míry?

Míry jsou dány v inches a feet. Pro usnadnění jsem je převedla na centimetry:

167,64 - výška
33,75 - krk
25,4 - paže
86,4 - prsa
66,77 - pas
94,77 - boky (boky se měří na nejširší části stehna, jenže tady šipka ukazuje na vrchní pánevní kosti, tak úplně nevím, co přesně myslí)
50,8 - stehno
33,75 - lýtko
20,3 - kotník

Jak spočítat míry pro tvojí výšku?
1. tvá výška/167,64
2. výsledné číslo vynásob žádanou mírou

př. 175 cm; 175/167,64= 1,04; 1,04*66,77=69,4; při výšce 175cm byl ideální pas 69,4 cm

Převedené rozměry

Pro představu jsem převedla prsa, pas a boky pro tyto výšky:

160cm - 82, 63,4, 90
165cm - 85,4, 65,7, 92,9
170cm - 87,6, 67,7, 96,1
175cm - 90,1, 69,4, 98,6

Neodpovídají tvé míry ideálu?

To vůbec neřeš. Moje míry jsou taky větší než tenhle ideál a to jsem normálně štíhlá. Tvé míry mohou přesahovat dané číslo i o 10cm a pořád je to ok. Máš na místě třeba svaly nebo v případě boků kosti, které ti nabydou centimetry.

Porovnání s dnešními mírami

Ideál krásy - 90-60-90. Jak vidíš, míry z 20. let pasu 60 nedosáhnou ani při výšce 160cm, prsou 90 naopak až v 175 cm. Zaměř se na poměr prsou a boků. Boky mají víc centimetrů než prsa. To je úplně přirozené a já to tak taky mám, i když mám souměrnou postavu. Dneska je holt moderní ultra malý zadek. To je to, co se mi nelíbí, protožese snaží v dívkách potlačit jejich přirozené proporce a ještě jim nacpat do hlavy, že NORMÁLNÍ zadek je něco špatného, za co by se měly stydět.

Jak odpovídáš těmto mírám? Co si myslíš o dnešním ideálu v porovnání s tím starým? Piš do komentářů.

7 komentářů:

  1. Popravdě svoje míry vůbec neřeším, ale tenhle článek je zase naprosto úžasný! Úplně jiný blog než všechny ostatní ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. ja neodpovedám týmto mieram :D ale nevadí mi to, každý sa nejaký narodil :) a niekde nevim kde som čítala že pomer medzi pásom a bokmi by mal byť 7:10 čo mám čiže som v pohode :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám prsa relativně velká a zadek placatý a stejně mám přes boky asi o 4 cm víc než přes prsa. A pas 60 cm je podle mě nesmysl, kterého se dá dosáhnout možná tak s korzetem... M.

    OdpovědětVymazat
  4. Já osobně si s takovými věcmi hlavu nedělám... Nepochybně mám přes boky víc než 90cm, přestože působím poměrně drobně a jsem malá. Myslím si že míry jsou hloupost. Každému člověku sluší něco jiného. Navíc jsou naše tělesné proporce dané především geneticky a poměr mezi prsy, pasem a boky se v podstatě nedá změnit. Ovlivnit můžeme pouze váhu... :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak já mám ideální míry, zdá se. A ten tlak je opravdu strašný - jednou mě někdo na nějaké oslavě vyfotil zezadu a já se dlouho nepoznala, protože jsem si nebyla schopná připustit, že mám opravdu tak "velký" zadek. Je opravdu lepší to neřešit. Spoustu vnějšího dojmu taky udělá například postoj a způsob chůze. A ničit si náladu trablemi s takovými drobnostmi je zbytečné, to je pravda. A pokud člověk není zrovna obézní, není co řešit! A navíc, co se říká: Kdo je tlustej, bude hubenej, kdo je hubenej, bude studenej! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je lepší to neřešit než se užírat, když si člověk kosti nepředělá.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...