pátek 25. května 2012

Inspirace - Peggy Moffitt

Peggy Moffitt byla modelka v 60. (a i 70.) letech s úžasným stylem. Nech se inspirovat jejími výraznými oblečky a krátkým sestřihem!

Peggyina typologie

Peggy je černovláska olivové plěti s protáhlým obličejem, dlouhým nosem a velkýma očima. Má drobnou postavu.

Účes

Krátký sestřih dominuje dlouho ofinou. Vlasy nejsou sestříhané.

Líčení

Výrazné líčení je na modelce důležité, ty ho můžeš uplatnit i v mírnější podobě. Peggy se líčí tmavě, obtahuje si celé oči a nosí umělé řasy. Dává si silnou linku i na spodní víčko, která vypadá dobře díky dlouhé ofině.

Oblečení

Geometrické vzory a výrazné barvy nesmí chybět! Krátká sukně, barevné pučochy, snížený pas. Inspiruj se avantgardními oblečky 60. let.
Peggy má vždy dlouhé nehty.

Pro koho se Peggyin styl hodí?

Styl oblečení se hodí pro každou dívku, která se chce výstředně oblékat. Jestliže chceš mít její suprový sestřih, měla bys mít delší štíhlý obličej. S běžným oválným nebo kulatým obličeji tento sestřih nebude vypadat dobře. Můžeš se ale zeptat kadeřnice, zda neexistuje podobná varianta pro tvůj tvar obličeje. Výrazné líčení měj jedině tehdy, když máš dlouhou ofinu a velké oči.

Pozor!

Když hledáš obrázky Peggy Moffitt na internetu, často ti vyjede obrázek Mary Quant. Je Peggy podobná, má úplně stejný účes, ale není to Peggy.




Tak co, líbí se ti styl Peggy Moffitt?

4 komentáře:

  1. Těšila jsem se tu na nový článek a tím o Peggy jsem nadšená. Byla opravdu jedinečný originál.
    Senzace!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju za oba pěkné komentáře:)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasný styl..přesně tohle se mi líbí!!Jinak jsem nadšená že jsem objevila tvůj blog..a pročetla jsem ho celý!! a to jsem hodně vybíravá po těch letech co projíždím blogspot:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já Peggy miluju, musím o ní zs něco přidat. A jsem ráda, že můj blog objevil další nadšenec:-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...